Customer Support

τεχνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών.

Η πρόσβαση στο σύστημα καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης – εξυπηρέτησης είναι διαθέσιμη, χωρίς επιβάρυνση, σε όλους τους πελάτες μας και λειτουργεί 24/7.

Μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε, αφού συνδεθείτε, χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό που σας δόθηκε με την αγορά της υπηρεσίας σας.

Επίσης μπορείτε να δείτε την κατάσταση του λογαριασμού σας, την ημερομηνία λήξης της υπηρεσίας σας καθώς και να πραγματοποιήσετε λήψη των σχετικών παραστατικών.